bizim halkımızdan bir bok olmayacagini anladığım güncellemedir.
ek vergi gelmiş, burda bazıları "3 yılda değiştirin telefonu nolcak" diyor. kardeşim. bu ülke vatandaşının teknolojinin gerisinde kalması seni mutlu mu ediyor? kimse almasın mi?
hele bazı orospu evlatları var sanırım cepleri biraz dolu, fakirin fukaranın, asgari ücretlinin aldığı telefona laf ediyor. be mahalle kaşarı görgüsüz pic! sanane? içkisinden keser sigarasindan keser, belki senin gibilerin karısını kızını sikmek için para harcamayı keser, telefon alır. onun da zevki budur sanane anasını sıktığım! fakirin keyfi olmasın mı? eleştirilecek şey bu mu?
playstation 3000 olur "almasınlar", televizyonlar 8000 lira olur "izlemesinler". vay arkadaş ya.
edit:asgeri değil asgari ücret.
03.05.2019 · 26. sıra
zippo eskisehir
02.05.2019 00:21 ~ 00:56