Sık geçen başlıklar

cengiz holding reklamına dislike verme kampanyası 1

ekşi'de gör
64 bin izlenme 7 bin dislike var. yorumlara da kapatmışlar. bu reklam ile rest demişler. görüyor muyuz görmüyor muyuz? bence görmekten ziyade gösterelim...

link aşağıda. az çok demeyelim basmadan geçmeyelim.

https://youtu.be/e-zqvpcudfo

edit: önce vergi borcu haberleri silindi, sonra jet haberi gündemde öne çıktı. sonra da en çok ihale alan şirket haberleri. piyasa perişan bu muhalaefet de buradan güzel gelmeye başladı. sonra da bunlar biraz gündeme fazla gelince cevap olarak da bu video çıktı. bir strateji oluşturulmuş sen de o stratejiye o eksende cevap veriyorsun. anlamsız de etkisi olmaz de görüşünü gerekçelendir, saçma de. bazı arkadaşlar ne güzel trafiği artırırsın demiş ben öyle düşünmemiştim. bazı arkadaşlar bundan bile para kazanırlar demiş o kadar teknik bilgim yok. yok bordo klavye, yok oturduğu yerden protesto diyen arkadaşlar var. ne yapılsın?