Sık geçen başlıklar

cemal can'ın kazanmasına aşırı sevinen genç 1

ekşi'de gör
umut sarıkaya karikatürünü andıran bir ortamda premier lig seyircisine has bir tarzda sevinmesi güldürdü. ergenimiz galiba 17 yaş civarında, o yaşlarda herşeyin fanatiği oluyor insan. bizim zamanımızda eray-melih vardı mesela biz yine böyle sevinmedik ama onun için farklı anlamlar barındıran durumlar olabilir. linç etmeyin gencoyu sevinsin, biz de futbol maçlarında böyle olmuyor muyuz