2008, 2009, 2010 yıllarında kara harp okulu başta olmak üzere harp okullarından rekor sayıda ayrılan cumhuriyetçi gençlerin neden ayrılmak zorunda bırakıldıklarını çözdüğünüz gün, bu sorunun da yanıtını bulursunuz.
mobbingle boşaltılan kadrolara cematçilerin alınmasıdır.
ekleme; emperor constantius uyardı, "2010'da bitse iyiydi, 2012'de de oldu" demekte... görün işte.
18.07.2016 · 49. sıra
metalhead23
14:45 ~ 18.07.2016 01:34