cem yılmaz'ın bugün katıldığı bir ilkokul laboratuvarı açılışında, plat derneği başkanı özer imer'e veya imer özer'e verdiği ayardır.
yılmaz, deney tüpünün ucunu eliyle kapatarak salladığı sırada plat başkanı imer, "aman eline gelmesin" uyarısında bulunarak, "şu anda içinde asit var, nasipse içinden oksijeni çıkaracağız" dedi.
cem yılmaz'ın verdiği ayar ise ortamdakiler anlamadığı için olsa gerek, espri sanılmış:
"nasipse mi? böyle de kimya deneyi duymadım. mesela yer çekimi var mı? nasipse var"
http://www.ntv.com.tr/…yidir,b2sv9qb_rucrvmlkttlaza
13.01.2017 · 10. sıra
smax03
18:51