Sık geçen başlıklar

cem yılmaz'a yabancılar gülüyor mu sorunsalı 1

ekşi'de gör
cevabı 'hayır' olan sorunsal. sebebine gelince; dünyada dizi film sektöründe son 15 yıldır dünya devi olduğumuzu bilmeyen kalmadı. öyle ki ihracatta kırdığımız rekorlar bir kenara, adamların kendi ülkelerindeki prime time'ı da ele geçirmiş durumdayız. yani eskiden güney amerika'dan pembe dizi sipariş eden türkiye'nin dizileri şu anda onların televizyonlarında oynuyor. peki sektörü ele geçirecek kadar bu büyük başarıları sağlayan yapımlar neler? dramalar. aşk meşk dizileri, burada beğenmeyip burun kıvırdığımız ne varsa adamlar çatır çatır izliyor. ancak tek bir şey hariç. komedi. neredeyse hiç satılmamış. sebebi ise çok basit. adamlar yapılan esprileri anlamıyorlar. anlamadıkları için gülmüyorlar ve saçmasapan bir hal alıyor. çünkü şakalarımız çok yerel. sadece bizbize anlaşılabilecek türden şeyler. düşünün dizilerde durum bu. cem yılmaz dediğimiz kişinin bunun en az bi dört beş misli yerli espri yaptığını düşünecek olursak tamamen fransız kalacaklarını ve mimiklerinin bile kıpırdamayacağını varsayabiliriz. o yüzden bunu tartışmaya bile gerek yok. konu kilit.