Sık geçen başlıklar

cem özkök'ün işbirliği için 750 bin lira istemesi 1

ekşi'de gör
https://twitter.com/…dam/status/1768317640840245659

sosyal medyada tuhaf tuhaf hareketler yapıp takipçi topladıktan sonra ülkenin en kalifiye, en iyi yetişmiş beyinlerinden daha fazla para kazanıyorlar. bir mühendisin 1 yılda zor kazanacağı parayı 2-3 dakikalık saçma sapan bir videoyla kazanıyorlar.

ülke ekonomisi zaten kötü yönetilirken gelir dağılımı adaletsizliğine bir katkı da buradan geliyor.

aslında "influencer" adı verilen bu vasıfsız tiplere reklam veren, para kazandıran firmaları boykot etmek gerek ama boykot kelimesi türkiye'de asla çalışmayan bir kavram. reklam verenler de işte bu yüzden rahatlar. dindar biri olarak gözüküp her fotoğrafta penisini göstermeye çalışan bu tiple çekinmeden anlaşma yapabiliyorlar. çünkü boykot korkuları yok.