Sık geçen başlıklar

celal şengör herkesin ölmesini istiyor 1

ekşi'de gör
ahmet ercan çok da yanlış bir saptama yapmamış. doğru, celal şengör hep uçlarda olan bir adam. nerede ne söylenmeyecek, gereksiz, antipatik laf var, celal şengör hiç düşünmeden söyleyip bir de "ne var bunda yaw" triplerine giriyor. dolayısıyla aktardığı diyalog da doğrudur. ancak kuvvetle muhtemel celal şengör'ün gene düşünmeden ettiği, laf olsun beri gelsin diye o anda ve o sohbet esnasında söylediği laflardan biri. bunu celal hoca herkesin ölmesini istiyor diye kamuya aktarmak biraz kötü niyetlice.