tam anlamıyla oksijen israfı. bir kibritle bir binayı yakmayı başarabilmiş bir mal.
ateşin üstüne kağıt, karton falan atıp söndürmeye çalışıyor bi de. adam o kadar salak ki koca japonya'nın iq seviyesini tek başına 2-3 puan aşağı çekiyordur rahat.
05.10.2015 · 5. sıra
dmxx
04.10.2015 19:06 ~ 19:10