kelebekler, çiçekler, böcekler; güzel şeyler yarattı, denge var süper diye sürekli vurgulanmış
lakin
parazitlerden, yırtıcılardan, virüslerden, bakterilerden, kanserden, hastalıklardan hiç bahsetmemiş oratoryodur.
mesela mutasyondan bahsetmemiş, doğuştan gelen bedensel bozuklar, tamamen piyango gibi durduk yere çıkan akıl hastalıkları, ruhsal bozukluklar, sebepsiz depresyon.
mesela insan doğumlarında tıbbi müdahale olmadığındaki ölüm riskinden bahsetmemiş, daha 50 yıla öncesine kadar köylerde çocukların ergenliğe girmeden ölme oranlarının yüksekliğine ilişmemiş.
dünyada sürekli meydana gelen extinction eventlere de değinmemiş.
daha 60 yıl öncesine kadar, hiç durmadan devam eden küresel savaşlar pek umrunda değil.
gözünü her şeye kapatırsan aslında hayatın güzel ve dengeli olduğunu bu nedenle tanrı olduğunu iddia eden orataryodur
10.03.2024 · 29. sıra
kespec
09.03.2024 04:09 ~ 04:11