gayet de doğru açıklamalardır.
yıllardır bir damat sevgisi, üstün zekalılığı, elon musklığı pompalanıp duruyor. ilk başta işin aslını bilenlerden kimse kamuoyunu aydınlatma gereği duymadı, onlar da milleti gazlamaya devam ettiler. bunun sonrasında da halkta hakikaten öyleymiş algısı yerleşti.
gazı alan bayraktarlar da üstlerine vazife olmayan işlerde millete posta koymaya kalkınca, olayların iç yüzüne hakim olanlar da yavaş yavaş durun bir saniye kral çıplak demeye başladı.
bu coğrafyada korkunuzdan zamanında bir şey demediğiniz olaylar böyle çığ gibi büyüyünce, sonra alakasız adamlar da önüne gelene posta koymaya kalkar. okumuşu için de cahili için de aynı şey geçerli.
02.05.2023 · 32. sıra
oz suser
01.05.2023 14:15 ~ 14:34