zaten camiye gitmelerinde sakınca olmayıp, geri gelmelerinde sakınca olduğu için kızmadığım durumdur.
gitsinler, kapıları kapatsınlar hatta üstlerine kilitlensin, orada sürekli ibadet ve dua ile yaşasınlar. sevenleri çin'de olduğu gibi koliyle yardım götürsün her gün. bence sorun yok.
ama yok tedbire aldırmayıp camiden çıkıp aramızda gezeceklerse kusura bakmasınlar.
18.03.2020 · 3. sıra
fulgura
17.03.2020 02:10