Sık geçen başlıklar

cüneyt özdemir'in gemileri yaktın herhalde demesi 1

ekşi'de gör
gemileri yaktın lafından öncesi de tam bir facia ve karaktersizlik örneği. "öyle kırmızıları giyiyor", "fenomen oldu", "sabah kuşağına koysanız rating yapar" mealindeki cümleler ile cüneyt özdemir meslektaşını magazin figürü olarak konumlandırıyor. tabii bunu derken, kendisini de haberci büyüğü olarak çaktırmadan güzelliyor.

ki durum tam tersi. kız bildiğin gazetecilik yapıyor. beyefendi ise kelek magazin figürü.