bu cübbeli ahmet denen kişi, binlerce sivil insanı canice katleden cinayet şebekesi ışid'in lideri bağdadi öldürüldüğünde de böyle zil takıp oynadı mı acaba? katilse o da katil. hayır ama o gayrimüslimleri ve alevileri öldürüyordu değil mi?
her zaman söylerim, "bu kişilerin ışid'den farkı, ellerine güç geçmemiş olmasıdır." bunlara o gücü verin, hepimizi kıtır kıtır keserler.
04.01.2020 · 47. sıra
byfanathic
03.01.2020 16:22 ~ 16:38