bugün radyospor yayınını dinledim. özet olarak şunu diyebilirim. programda , bursaspor'un 1 küsür milyar tl borcu var ama taraftar grubu takımın iflas bayrağı çekmesini istemiyor. çok zengini olan bursa şehrinde destek olan zenginlere , taraftar analı bacılı sövdüğü için zenginler de bu durumdan bezmiş ve yine taraftarlar kim gelirse gelsin söğüşleme modunu açıyorlarmış bu yüzden de varlıklı insanlar bursaspora destek olmak istemiyorlarmış. 3-5 zengin kişinin totalde 30 milyon dolar vererek bursasporu kurtarması olası ancak işin özünde taraftardan bezmiş bir bursa şehri var diye özetlenebilir.
gerçekten nefret ederim bursaspordan ve ilk önce dinlemek istemedim programı ama baktım yol uzun açtım dinledim . görünen o ki , telefonla bağlanan bursasporlu bir gazeteci üstü kapalı bir şekilde taraftardan çok ciddi şekilde rahatsız olan büyük bir kitlenin olduğunu söylemeye çalıştı. zenginlerinden yönetimine herkesi illallah ettirmiş bir taraftar grubu var diye söyledi . direk söylemese de ima ettiği şey genellikle buydu.
30.11.2023 · 22. sıra
dry power
29.11.2023 00:15