çok detay yazmayacağım.
bir gün yaşadığım şehri terkedersem bursa'da yaşarım diyordum.
malesef şimdilerde yaşanılası özelliğini günden güne kaybettiğini görüyorum.
çok yoğun göç alıyor ve şehir gördüğüm kadarıyla buna hazırlıklı değil.
sadece köfteci yusuf hazırlıklı sanırım.
23.12.2018 · 24. sıra
edeb ya hu ya edeb
22.12.2018 00:28