tanıdığım her 10 kadından 7si geri manevra yapamıyor, geri geri araç park edemiyor.
tanıdığım her 10 kadından 5i otomatik vites araçlarını 2 ayak 2 pedal üzerinde kullanıyor.
ve tanıdığım her 10 kadından sadece 1i araba kullanırken yolcu koltuğunda rahat edebiliyorum, ona da otomobil kullanmayı ben öğrettim. aylarca rampada geri geri araba park ettirdim. ne gerek var ki diye sinir krizlerine girdi ama şu an teşekkür ediyor.
sorun kadınların otomobil kullanmayı öğrenememesi değil, yeterli hale gelmeden ehliyet almaları. trafiğin ne kadar tehlikeli ve dikkat gerektiren bir konu olduğunu anlamadan direksiyona oturmaları.
bu kazayı yapan kadın belki çok iyi bir insan. belki bir sineği öldürmeye kıyamaz ama bir çocuğu saniyelerce ezerek öldürmüş. bu insanlara ehliyet vermek 5 yaşında çocuklara dolu silah vermekten farksız. bu son olmalı.
12.01.2022 · 3. sıra
ikincisans
11.01.2022 00:02