Sık geçen başlıklar

bursa mengerler mercedes rezaleti 1

ekşi'de gör
vay anam vay olaya bak. 10 üzerinden 80lik bi rezalet. bu dava daha sürer, belli ki yolu yordamı da biliyorsun. senin yerinde olsam araya şunu da sıkıştırırdım: 90bin yüroluk araca 150bin değer biçen bilirkişilerin banka hesaplarının incelenmesini istiyorum! tahminimce olayın rengi bir anda değişir ve kapında sıfır bi araç bulabilirsin.

çok çok geçmiş olsun.

edit: ayrıca aşağıdaki arkadaşlara katılıyorum bu olay aynı zamanda hatta büyük ölçüde bir hukuk rezaletidir. durumu olmayıp okumayanlar zaman ayırıp kesinlikle okumalı.