sağlıkçılar gelmiş hala hastayı reddetme hakkı falan anlatıyor, diğeri bu kadın çok çalışıyor ondan diyor. sonra sağlıkçıya şiddet olunca bu halk bize niye sahip çıkmıyor diyorsunuz.
ulan çok basit ya? ortada bir tartışma var. git demişsin arkasını dönmüş gidiyor çocuk. "güvenliği çağır köpeklere mama versin" diyen doktoru da savunmayın amk. az çalışıyor diyen mi oldu? hasta seçemez diyen mi oldu? doktorluk bok gibi meslek diyen mi oldu?
isterse dünyayı kurtarsın , hastasına köpek diyen doktor mu olur anasını satayım? o doktor da yarın bir gün başka bir meslek grubundan iş isteyecek. itin götüne sokup gönderse, sonra da ben çok çalışıyorum, müşteri seçme hakkım var dese mi iyi anlamıyorum ki?
yahu haklıya haklı haksıza haksız diyin şu siktiğimin memleketinde artık delireceğim lan. solcusu davar, sağcısı davar, esnafı davar, doktoru sağlıkçısı ayrı davar. ahır gibi birbirimizin üstünde tepine tepine yaşamaya çalışıyoruz amk.
21.07.2021 · 33. sıra
syozkn
20.07.2021 00:07