Sık geçen başlıklar

burger king'e yılbaşında %50 zam gelmesi 1

ekşi'de gör
üç beş yarrrrak kafalıya kalsa burger king yerine çöp toplayıp yemek daha mantıklı olduğu için müstehakmış gibi düşünülen zamdır. bu yarrrrrak kafalılara soracağız çünkü ne yememiz ne yemememiz gerektiğini. konu bu mu ulan yarrrrrak kafalılar, daha konuyu anlamaktan acizler, gelmiş bıdı bıdı yapıyorlar.