Sık geçen başlıklar

bugün hiç güldünüz mü 1

ekşi'de gör
çok güldüm. ota boka, her şeye gülüyorum hatta. evet ben dahil herkesin suratı asık, herkesin geleceğe dair ciddi kaygıları var ama bir şekilde hayatı ciddiye almamak da lazım. bunun yolu da gülmekten geçiyor.

iş hayatım kötü, aşk hayatım yerlerde, sosyallik desen s' si kalmadı. sevdiğim ne varsa yemeyi, yapmayı, içmeyi bıraktım. ot gibi yaşıyorum diyeceğim de ot benden daha iyi yaşıyordur buna eminim.

bu kadar olumsuzluğa rağmen gülüyorum ben. çünkü akıl sağlığımı kaybetmek üzereyim diyebilirim. gülmek en azından anlık dahi olsa aptal bir huzur yaratıyor.

hem güçlü kalmak lazım. zaman surat asıp ağlamanın değil tam tersine meydan okumanın zamanı. her şeye hem de.

*