ulan videonun başını sonunu sikeyim, kör müsün amk 4-5 tane polis bir insana saldırıyor. adamın elinde bıçak yok silah yok. yanında kadın var. dört beş kişi düşmanın olsa adama öyle saldırmaz, yanında bir kadın varken hiç saldırılmaz. videonun başı yok diyorlar amk sokayım videonun başına. sanki adam videonun başında iki üç polis öldürmüş.
videoyu çekenlerin söylediklerini duymuyor musunuz, çevreden gelenleri de mi görmüyorsunuz. yok chpli paylaşmış yok provokasyonmuş. ulan adamı linç ediyor polisler orda. polisi savunacaksınız diye beyninizi mi yediniz.
28.11.2021 · 14. sıra
bevankesss
27.11.2021 00:16 ~ 00:21