Sık geçen başlıklar

bu haini ya tutuklarsınız ya da çöpten toplarsınız 1

ekşi'de gör
ben şahsen kendisine katılıyorum.

aynı şeyleri 2 dakika önce (bkz: fatih tezcan'ın atatürk tweet'i) başlığını okurken düşündüm:

'ulan bu orospu çocuğunu bir gün fena gebertecekler' diye.

not: önce 'atatürk'ü sevmeyebilirsin ama saygı duymak zorundasın' dendi.

şimdi ise, 'atatürk'e saygı duymak zorunda değilim, nefret dahi edebilirim'e çevirtmeyiz. buna izin veremeyiz.

bu alçak mahlukat elbet bir gün cezasını çekecektir.