ben şahsen kendisine katılıyorum.
aynı şeyleri 2 dakika önce (bkz: fatih tezcan'ın atatürk tweet'i) başlığını okurken düşündüm:
'ulan bu orospu çocuğunu bir gün fena gebertecekler' diye.
not: önce 'atatürk'ü sevmeyebilirsin ama saygı duymak zorundasın' dendi.
şimdi ise, 'atatürk'e saygı duymak zorunda değilim, nefret dahi edebilirim'e çevirtmeyiz. buna izin veremeyiz.
bu alçak mahlukat elbet bir gün cezasını çekecektir.
30.10.2019 · 43. sıra
relax pac
29.10.2019 21:57 ~ 22:02