evlenecek birini bulan evlenmeli bence. ama çok zor.
geçen gün bir arkadaşımla konuştum. kız arkadaşı ile 2 yıldır çıkıyormuş. evlenme planları yapıyorlar falan. kız 6 ay önce telefonları ve sosyal medya hesaplarını da kapatıp kayıplara karışmış. farklı şehirlerde yaşıyorlar bu arada tabi. arkadaş uzun süre aramış acaba öldü mü, başına bir şey mi geldi diye. sonra umudunu kesmiş. kızın akrabalarından biri kendisine ulaşıp, 6 ay önce evlendiğini söylemiş. buyur buradan yak.
19.11.2023 · 50. sıra
necok
18.11.2023 14:48