Sık geçen başlıklar

bu dünyada hiç yaşamamış gibi unutulucak olmak 1

ekşi'de gör
bir yerde okumuştum, “adını bilen en son kişide öldüğünde hiç doğmamış olacaksın” diyordu. çok acı değil mi ? yaşantımız, sevdiğimiz şeyler bizi biz yapan şeyler, kendimize haslığımız, kısaca benliğimiz yok olacak. uğruna savaştığımız şeyler, hayallerimiz, istediğimiz, yapmak için çabaladığımız her şey yok olacak. biz hiç olmamış olacağız. bu bile insana düşündüğünde kafayı yedirtecek ölçüde acı. dünya acımasız sahiden.