beyefendi mirasının yarısını bu kardeşleriyle paylaşsa daha iyi olur.
zira bu tarz duygu sömürüsü yapmaya gerek bile yoktu. sen yenince arakanlı kardeşlerinin zulmü bitecek mi?
şovcu şebelek.
03.09.2017 · 29. sıra
eon blue apocalypse
02.09.2017 16:08