gel, beraber yaşayalım mı ?
sen maltepe sahilde semaverini yak , ben bostancı sahilde biramı içiyim
sen üsküdarda kızkulesine bakarak çayını iç , çekirdegini çitle, ben kadıköyde vegan piza yiyip kahve içiyim
sen yazın doblonu doldur , torunu , çoçukları al, sakaryayı dolaşarak memleketine git , ben köprüden geçip tatile güneye gidiyim
ya da sen yallah arabistana git ben burada kalayım.
05.07.2018 · 50. sıra
muhende
04.07.2018 17:02 ~ 17:08