günlükte sıkışma var , düşen kırılmış, rsi kafayı kaldırmış bu hisse uçar abi yukarı. fiyat: 4,68
tahtacı mal topluyor, gözümüzü korkutuyor, stopları patlatıp malı kendisi yemek istiyor. kesinlikle satmıyoruz. fiyat: 4,22
endeks yaktı bugün yoksa mükemmeldik, en kötü yüzde yedimiz vardı da ulan tayyip öyle açıklama mı yapılır be, bari seans kapanınca konuş. fiyat : 3,98
tahtacı piyasayı bahane edip hisseye adım attırmıyor. kol keselim zarar artmasın. en iyisi belli bir müddet nakite geçmek veya başka senet almak. fiyat : 3,74
aradan 1 ay geçer , hisse fiyatı 11 tl olur.
xx.xx.xxxx tarihinde "günlükte sıkışma var , düşen kırılmış, rsi kafayı kaldırmış bu hisse uçar abi yukarı. " şeklinde yazmıştık, 4,68 'den 11 tl ye yaklaşık yüzde yüz yirmi değer kazandı hissemiz. degerlendirenlere hayırlı olsun.
(bkz: amınakodumun eşşeği)
15.12.2020 · 41. sıra
sittirevalli
14.12.2020 11:27