Sık geçen başlıklar

borsacı yalanları 1

ekşi'de gör
günlükte sıkışma var , düşen kırılmış, rsi kafayı kaldırmış bu hisse uçar abi yukarı. fiyat: 4,68

tahtacı mal topluyor, gözümüzü korkutuyor, stopları patlatıp malı kendisi yemek istiyor. kesinlikle satmıyoruz. fiyat: 4,22

endeks yaktı bugün yoksa mükemmeldik, en kötü yüzde yedimiz vardı da ulan tayyip öyle açıklama mı yapılır be, bari seans kapanınca konuş. fiyat : 3,98

tahtacı piyasayı bahane edip hisseye adım attırmıyor. kol keselim zarar artmasın. en iyisi belli bir müddet nakite geçmek veya başka senet almak. fiyat : 3,74

aradan 1 ay geçer , hisse fiyatı 11 tl olur.

xx.xx.xxxx tarihinde "günlükte sıkışma var , düşen kırılmış, rsi kafayı kaldırmış bu hisse uçar abi yukarı. " şeklinde yazmıştık, 4,68 'den 11 tl ye yaklaşık yüzde yüz yirmi değer kazandı hissemiz. degerlendirenlere hayırlı olsun.

(bkz: amınakodumun eşşeği)