Sık geçen başlıklar

borsa oynayanların boş insan olması 2

ekşi'de gör
borsa oynamak diye bir söylemde bulunanın iq seviyesi oldukça düşüktür. borsa oynamak ne olm halay mı bu
borsa oynanmaz. bir şirkete yatırım yapıp şirketin ortağı olursun.

20 yıldır bu işin içindeyim. gayet de iyi kazandım.

evet işe otobüsle gidiyorum hala. çünkü insan emeği ile kazandığı parayı o kadar kolay harcayamıyor.

edit: düzeltme

çok boş adamım gerçekten.