sağcı, solcu farketmeksizin herkesin aptal olduğunu gösteren başlık.
belediyedeki asgari ücreti 10k yapsan ne fayda, kimin parasını kime dağıtıyorsun. eğer bu konuda samimiyseniz ortak olduğunuz şirketlerdeki asgari ücreti de aynı seviyeye çekin o zaman önümü ilikleyip özür dileyeceğim.
08.02.2021 · 16. sıra
lanus
07.02.2021 02:40