Sık geçen başlıklar

bornova belediyesi asgari ücreti 5890 tl yapması 1

ekşi'de gör
sağcı, solcu farketmeksizin herkesin aptal olduğunu gösteren başlık.

belediyedeki asgari ücreti 10k yapsan ne fayda, kimin parasını kime dağıtıyorsun. eğer bu konuda samimiyseniz ortak olduğunuz şirketlerdeki asgari ücreti de aynı seviyeye çekin o zaman önümü ilikleyip özür dileyeceğim.