üzüldüğüm olay. pandemi nedir biliyor musunuz? dünyadaki herkes iyiyse sen de iyisindir. bir kişi bile kötüyse senin de bir ayağın çukurdadır demektir. hasta olan, dahası yoğun bakımda (durumunu bilmiyoruz) yaşam savaşı veren birine iyi olmuş demek ne insanlığa, ne de vicdana sığar. birine iyi olmuş dersin, yarın sen de soluk alacağım diye yoğun bakımda ecel terleri dökersin. nefes alamamak ne kötü bir şey. allah kimsenin başına vermesin.
edit: imla.
08.04.2020 · 16. sıra
eksisozlu
07.04.2020 00:03 ~ 00:21