çok net, borç vermeyip de kötü olmak top seviyedir. ancak oldu ki borç verdiniz. borç alan kişi de günü gününe o borcu ödedi.
eeeee ne var bunda diye sorduğunuzu duyar gibiyim.
bingooooo yepyeni bir müşteriniz oldu. borç müşterisi. siz de bu durumda küçük çaplı bir banka oluyorsunuz.
bu arkadaş her sıkıştığında sizi banka gibi kullanıp borç isteyecek. günü gününe de borcunu ödeyecek. ama her an kenarda belli bir miktar o arkadaşın zamansız borç istemesine yönelik para ayırmanız gerekecek. hadi hayırlı işler.
17.12.2023 · 41. sıra
casasola
16.12.2023 12:54