Sık geçen başlıklar

bomboş yolda trafik kurallarına uyan embesil 1

ekşi'de gör
edit: başlık başa kalmış, ben fırça atan kesimdenim

sol şeriti kullanmasın kısmı hariç katılmadığım yazar beyanı.

seni hiç ilgilendirmez boş yolda erkeklik yapıp kazadan sonra bebe gibi ağlayanları çok gördük biz.swh

edit2: entryden dolayı medeniyet yoksunu, akp bile size fazla diye mesajlar alıyorum, medeniyet yoksunluğumun sebebi eğer trafik kurallarına uymamsa senin medeniyetin sana kalsın, mesaj kutumu taciz etme!