desteklemiyorum ama hiç boşuna ümit özdağ'a sallamayın. bu olanların ve bundan sonra olabileceklerin tek sebebi erdoğan ve soylu'dur.
sen on milyon ne idüğü belirsizi salarsan ülkenin her yerine, her şeyin olabileceğini biliyorsundur zaten. ki bunlar daha iyi günlerimiz bana göre. bu mültecilere bir çözüm bulunmazsa neler olacak hep birlikte yaşayıp göreceğiz.
tanım: ensar, ümmet, rabia aşkıyla yanıp tutuşanların eseridir.
15.08.2022 · 33. sıra
embazulu
14.08.2022 09:37 ~ 09:55