bir boşanmadan sonra insan evliliğin kendine göre olmadığı sonucuna varabileceği gibi, boşandığı insanla evliliğe uygun olmadığı sonucuna da varabilir. ikinci durumda daha uygun olduğunu düşündüğü biriyle tekrar evlenmesi de gayet normal.
insanlar bir ilişkisi bittiğinde ilişki bana göre değilmiş deyip yalnızlığı seçmiyor. aynı şeyin evlilik için olması da doğal. bu ikisini aynı kefeye koymak elbette mümkün değil. ilkinin alternatifi yalnızlıkken ikincisinin daha fazla alternatifi var. evliliğin sorumlulukları çok daha fazla. fakat herhangi bir ilişki; sevgililik, nişanlılık ya da evlilik bittiğinde bu ilişki türüne küsmek de tek olasılık değil.
29.07.2022 · 37. sıra
zlatan alajbeg
28.07.2022 00:01