izmir'de aslı isimli bir kadının başına gelen hadise. kronik hastalığı olduğu söylenen ve günlerdir sosyal medyada hastanede yatak bulamadığını ifade eden aslı'nın, bugün yaşamını yitirdiği söyleniyor.
ailesinin açıklamaları:
https://yolhaber.net/…mp/?__twitter_impression=true
konu hakkındaki son tweetleri:
https://twitter.com/…ahi/status/1374741043179098116
--- spoiler ---
nerdeyse 10 günden fazladır hastaneye yatış için bekliyorum. yatak yok. ama siz yapın kongrenizi. benim çektiğim ağrının eziyetin ne önemi var sonuçta. sürünerek ölürsünüz umarım.
--- spoiler ---
https://twitter.com/…3jk/status/1377897935225118723
--- spoiler ---
arkadaşım. sitenin takıcısı izmir’de. destek olun alışveriş yapın diye söylerdim hep, kronik hastalığı vardı, hastaneye yatmaya çalışıyordu. vefat haberi geldi.
--- spoiler ---
https://twitter.com/…ahi/status/1376903358120886275
--- spoiler ---
20 gündür hastanede boş yatak bekliyorum ben.. sizin alacağınız önleme sıçarım.. yeter düşün bu milletin yakasından yeter.. @drfahrettinkoca
--- spoiler ---
hiç şüphesiz "kontrollü normalleşme" denilen tamamen kontrolsüz süreçten, lebaleb dolu kongrelerden, sahte başarı hikayelerinden, sosyal devlet ilkelerinin yerle bir edilmesinden, yeterli aşı olmamasından, hastane alt yapılarının olmasından yaşamını yitirdi.
edit: bir yakının yaptığı açıklama: https://twitter.com/…nya/status/1377894457954172928
edit3:
https://twitter.com/…tatus/1377914920235335682?s=19
https://twitter.com/…tatus/1377924109347254272?s=19
03.04.2021 · 12. sıra
3 tas has hos hosaf
02.04.2021 11:36 ~ 22:04