85milyon gorunen nufusa gore neredeyse 2 kisiye 1 konut dusuyor….
işte sorun burada
ülkede kaç kişinin yaşadığı bilinmiyor, beceriksiz siyasetçiler yüzünden planlama yapılamıyor, sınırlarımızdaki tüm olumsuz olaylar topraklarımıza doğru göç yaratıyor.
yerleşik halkın mevcut maaşları ile kiralayamadığı / alamadığı evleri yabancılar kiralıyor.
alamadığımız meyveleri ihraç ediyoruz.
sanki savaş kaybettik ve kapitülasyonlar başladı.
işin ilginç tarafı akp ve mhp'li siyasetçiler bunu sadece seyrediyor.
03.11.2022 · 20. sıra
import eksi
02.11.2022 15:23 ~ 17:11