Sık geçen başlıklar

boğaziçi protestosunda lgbt bayrağı açmak 2

ekşi'de gör
yoktur.

son otuz yıldır her mesele kimlik politikalarına bağlandığından dolayı o bayrak oradadır.

son otuz yıldır herkes ben şuyum ben buyum demenin derdine düştü. bu kimlikçiliğin sonu tüm dünyada ayrılıkçılığın, ırkçılığın ve kutuplaşmanın tavan yapmasına neden oldu.

sonra popülizm neden iktidara geldi. trump nereden çıktı?
protestolara katılmalarına sıkıntı yok da herkesi homofobik ilan etmelerinden kusacağım artık.