gerçekten ihtiyacı olan insanların hakkını gasp etmektir. doktora suç bulmayın doktorlar sonuna kadar haklı. allaha çok şükür kendim hastaneye acile hiç gitmedim ancak yakınlarımı bir kaç kere götürmek durumunda kaldım. acil servisler aynı doktorların dediği gibi başı ağrıyan boğazı ağrıyan insanla dolu.
nefes alma problemi, çok yüksek ateş, kanama, yanma, sakatlanma, çok yüksek veya düşük tansiyon, kalp krizi, şiddetli göğüs ağrısı, astım koah gibi kronik hastalıkların krizi, felç vb durumlar dışında acil servise gitmek kul hakkı yemektir. bu kadar net. müslümansanız günahtır, ateistseniz de vicdansızlıktır. adı üzerinde acil servis. hayati tehlikesi olanlar için. boğaz ağrısından ölmezsin pis herif.
02.04.2017 · 9. sıra
manzikert
01.04.2017 00:12