Sık geçen başlıklar

bluetooth hücresel ve wifi'yı sürekli açık tutmak 1

ekşi'de gör
mevcut şartlarda olması gerekendir. evde wifi bağlı, arabada bluetooth ve hücresel, dükkanda yine wifi... o yüzden zırt pırt kapatmaya üşendiğim için sürekli açık tutuyorum.

edit; bazı arkadaşlar dalga geçmiş yok 10 bin tl ye telefon alıp aç kapayla uğraşmak falan... telefonum 10 bin tl değil arkadaşlar. insanlar sandığınız kadar zengin değil, daha zengin.*

edit2; film tavsiyesi olan var mı gençler?