mevcut şartlarda olması gerekendir. evde wifi bağlı, arabada bluetooth ve hücresel, dükkanda yine wifi... o yüzden zırt pırt kapatmaya üşendiğim için sürekli açık tutuyorum.
edit; bazı arkadaşlar dalga geçmiş yok 10 bin tl ye telefon alıp aç kapayla uğraşmak falan... telefonum 10 bin tl değil arkadaşlar. insanlar sandığınız kadar zengin değil, daha zengin.*
edit2; film tavsiyesi olan var mı gençler?
07.12.2018 · 33. sıra
su anda calan sarki
06.12.2018 09:44 ~ 14:14