Sık geçen başlıklar

bjk'nin bayern'i 6-0 yenmesi halinde yapılacaklar 1

ekşi'de gör
playstation'i kapatıp uyumak.
yazmayı unutmuşum adettendir: afyon belediye yüntaş spor

edit2: bu saçma entryinin bu kadar tutmasını beklemiyordum. eski bir espri vardı "fenerbahçe uefa kupasını alınca napar? playstation'ı kapatıp yatar" diye oradan araklama sayılır.

bu arada destek olmak için linkteki sayfayı takip edebilirsiniz