playstation'i kapatıp uyumak.
yazmayı unutmuşum adettendir: afyon belediye yüntaş spor
edit2: bu saçma entryinin bu kadar tutmasını beklemiyordum. eski bir espri vardı "fenerbahçe uefa kupasını alınca napar? playstation'ı kapatıp yatar" diye oradan araklama sayılır.
bu arada destek olmak için linkteki sayfayı takip edebilirsiniz
28.02.2018 · 4. sıra
insanlarkendinibilebilseydi
27.02.2018 00:27 ~ 15:30