hiç unutmam yine kadıköy'de oynadığımız bir fener maçında sarı kartı olan emmanuel emenike hakemden izin almadan formasını da çıkardıktan sonra sahayı terk etmiş sonra birşey olmamış gibi devam edilmişti.
türkiye ligleri ülkemizin diğer alanlarında olduğu gibi çiftliktir arkadaş.. bu adamcilik, kayirmacilik, eyyamcilik devam ettiği sürece fener orada yenilmez.
24.12.2019 · 31. sıra
sour cellulose
23.12.2019 01:13