Sık geçen başlıklar

bjk ve gs'nin yıllardır kadıköy'de kazanamaması 1

ekşi'de gör
hiç unutmam yine kadıköy'de oynadığımız bir fener maçında sarı kartı olan emmanuel emenike hakemden izin almadan formasını da çıkardıktan sonra sahayı terk etmiş sonra birşey olmamış gibi devam edilmişti.

türkiye ligleri ülkemizin diğer alanlarında olduğu gibi çiftliktir arkadaş.. bu adamcilik, kayirmacilik, eyyamcilik devam ettiği sürece fener orada yenilmez.