Sık geçen başlıklar

bizi beşiktaş'ı yendiğimize pişman ettiler 1

ekşi'de gör
benim anlamadığım şey şu, beşiktaş bu kadar tff'yi avucuna almıştı da neden kendi maçında hakemi kullanıp fener'i yenmiyor aksine aleyhine bir sürü hata yaptırıp da akhisar maçında operasyon çekiyor? manyak mı bunlar?

takımı pozisyona giremeyen aykut istediğimiz oyunu oynadık hükmettik akhisar'a diye açıklama yapıp hakeme yüklenip bokunu örtüyor. biz de bunu yiyecek miyiz şimdi??

hani hatice değil neticeydi? hani hakem kararlarına sığınıp galibiyet gölgelenmezdi? ah aykut ah çok akıllısın. topun t'sini oynatmadan takıma ne güzel yönetiyorsunuz yüz yıldan fazla geçmişi olan takımı.. bunca taraftarı aptal yerine koyuyorsunuz. helal olsun.