(bkz:
mehmet ali erbil)
(bkz:
kahpe bizans)
"maalesef" diye ekleyeyim, ne olur ne olmaz. kendini entel elit beyaz türk zannedenler egolarını şişirmek için ; "ay bu mudur ya ? , koskoca bizans denilince aklına tarih sanat kültür değil de bu mu geliyor yeaane ? ? tebrik ederim " gibisinden mesajlar atmaya başlamışlar bile.
manyak mısınız lan ? sanki leonardo , raphael , michalengelo , donatello denilince aklınıza ilk ninja kaplumbağalar gelmiyor. şunun şurasında dedeleriniz köyden ineli 30 yıl olmuş . ne bu tırt havalar ?
* hepiniz lahmacun yiyen insanlarsınız.
yallah bodruma , bennu gerede'yi kıytırık sergilerinize davet edin.
*