Sık geçen başlıklar

bizans dendiğinde zihinde oluşan ilk imge 2

ekşi'de gör
imparator ilyetyus.

"niye yanmıyor lan bu kibritler, nemli midir bizans malımıdır nedir"

edit: sonradan hatırladım, 16. ilyetyus
(bkz: mehmet ali erbil)
(bkz: kahpe bizans)

"maalesef" diye ekleyeyim, ne olur ne olmaz. kendini entel elit beyaz türk zannedenler egolarını şişirmek için ; "ay bu mudur ya ? , koskoca bizans denilince aklına tarih sanat kültür değil de bu mu geliyor yeaane ? ? tebrik ederim " gibisinden mesajlar atmaya başlamışlar bile.

manyak mısınız lan ? sanki leonardo , raphael , michalengelo , donatello denilince aklınıza ilk ninja kaplumbağalar gelmiyor. şunun şurasında dedeleriniz köyden ineli 30 yıl olmuş . ne bu tırt havalar ? * hepiniz lahmacun yiyen insanlarsınız.

yallah bodruma , bennu gerede'yi kıytırık sergilerinize davet edin. *