Sık geçen başlıklar

biz yapınca fetih onlar yapınca işgal 1

ekşi'de gör
fetihle işgal arasında uydurulan farkı üstte bir propagandist mağduru yazmış.

bak bak fethedince iyi muamele ediliyormuş .d

insanların kendini kandırma gayreti çok ilginç bir duygu.

edit: ha bu arada fetih kafiri yenince oluyor. sonra ganimet, cariye falan filan.