Sık geçen başlıklar

biz varsak doğalgaz var biz yoksak yok 2

ekşi'de gör
bu halka müstehak lafları dizmiş. akp seçmeni için önemli mi? tabiki hayır. hadi ordu halkı, turuncuya boyayın sandıkları.

komik ülkeyiz vesselam. allah ordu halkının ömründen alsın, sana versin reis. az bile yapıyorsun amk. "oy vermeyenin anasını düttürü" desen yine verirler. hatta samimi bulup daha çok verirler. ben bu ülkeden umudumu keseli çok oldu.
öyle bir söylemiş ki aq sanki doğal gazı kendi bahçesinden çıkarıp, lütfediyor halka.

eskiden olsa esip gürlerdim, artık sadece gülüyorum.
böyle halka da muhalefete de az yapıyorsun reisciğim. hala bademciğine değmeyenler var görüyorum bak.

ayrıca sana oy veren tayfanın ciddi kısmı soba ile ısınıyor ama yine de sen bilirsin recep bey.