Sık geçen başlıklar

biz de dolara geçelim abi 1

ekşi'de gör
resmi olarak geçilmese de, yaşadığım mahallede geçen yıl yerel olarak gerçekleştirdiğimiz eylem.
hatta zamanla dolar tedarik etmekte zorlandığımız için sistemi bir adım öteye taşıdık. artık fizikî dolar yerine kaydî para birimi kullanıyoruz.
ben aktara girip kuru otlar ve yapraklar alıyorum, kasaya geçince de "5 dolar kasana bakiye kaydet" diyorum ve kendi kasamdan 5 dolar bakiye siliyorum. böyle böyle bütün esnaf refaha erdik.
sistemin işleyişine çomak sokan tek bir problem var.
akşam olunca "bahçe saati sonra erdi, hadi yataklarınıza" diyerek bizi içeri sokmaya zorlayan görevliler. bu problemi nasıl aşacağımıza dair bilgi vermek isteyen olursa, bakırköy civarında oturup bir şeyler içebiliriz.