ismet özel'in anekdotunu paylaşayım belki bir faydası dokunur sevgili yazar...
"40 yaşıma kadar hep intiharı düşündüm ama 40 yaşımdan itibaren insanların intihar etmeye değmeyeceklerini düşünmeye başladım. bana göre intihar, geride kalanlara yönelik ağır bir suçlamadır. bu mesajı verebileceğin tıynette insan olmadığını düşününce de intihar etmiyorsun."
edit: haberler güzel. yaşıyor :) *
umarım bu dönüm noktan olur dostum. umarım bulunduğun durumdan yeni bir çıkış noktası bulursun. yaşamak için esaslı bir neden çıkar karşına. yeniden doğmuş gibi olduğun, umduğun güzel günleri gördüğün, sevdiklerinle birlikte, tatmin dolu bir ömür diliyorum. çünkü neden olmasın. bu dünyada her şeyin mümkün olduğunu hepimiz gördük, çok iyi biliyoruz...
04.08.2019 · 2. sıra
o my cenab i hak
03.08.2019 12:17 ~ 17:34