Sık geçen başlıklar

bitaksi'ye taksimetreni aç da gel özelliği gelmesi 2

ekşi'de gör
istanbulda iş çığırından çıkmış durumda. geçen kasıma kadar köprüye yakın ve büyükdere caddesine çıkan bir sokakta oturuyordum. taksi bulmak o kadar imkansızdı ki eminim zorda kalınca kullanırdım bu özelliği. çünkü asla durmuyor taksiler. bir keresinde kazara durdu, karşıya geçeceğim diyince başka bir taksiye aktardı beni ben geçmem diye. sağolsun ama bak diğer taksiye aktardı yoksa ben durduramazdım o taksiyi. seve seve 2 kere açış ücreti ödedim yani. demem o ki bu da kullanılır.

yalnız bugün uzuunca bir aradan sonra taksiye bindim ankarada ve 36 tl tuttu. 200 tl uzatınca asla trip yemedim ve inanmazsınız 165 tl para üstü verdi taksici. 160 yeterli dediğimde “olur mu öyle şey hakkım helal olsun işin rastgelsin” diyerek uğurlandım. bu habere aynı gün rastlamam evrenin taşınmamı onurlandırması falan sanırım.
doğru mu anladım lan ben bunu, taksimetre aç gel dediğimiz taksi 5 km öteden kabul ederse gelene kadar olan ücreti de mi ödüyoruz yani...

ve bu bir özellik mi?

çok iyiymiş...

edit : düşündüm taşındım "taksimetreni aç da gel" butonuna tıklarsanız taksici de "kaldırdım geliyorum" butonuna tıklasın... böylece olayın ruhuna daha hakim olunmuş olunur...