zamanın birinde asker göndermişliğimiz vardı kore'ye. tanesi 23 cent filan. öyle buyurmuştu amerikalı! türk askerinin maliyeti ortadoğuda en uygun olanı, diye hesap ettirmişti. o hesap edene hesabı ettiren deyyus ne çok sevilirdi zamanında. ipin ucunda sallanmadan evvel, iyi sefa sürmüş idi tepinerek 23 cent maliyetle yüzlerce türk gencini ölüme gönderirken.
şimdi bakıyorum bir kaç şehit durumu olmuş lakin, 100 küsür tane filan da ne idüğü bellisiz birileri etkisiz hale getirilmiş. her biri 23 cent eden günlerden, bir kaç tanesi 100 küsür “diğerlerine” denklenivermiş.
zaman değişmiş, hesaplar, tutarlar... değişmeyen tek şey ise zihniyetin ta kendisiymiş. gerisi falan filan!
edit: kelime
24.02.2020 · 32. sıra
deli bi tane olsa yagla balla beslerim
23.02.2020 00:06 ~ 09:58